Ni no Kuni II: Revenant Kingdom PRINCE’S EDITION
Gelmiş geçmiş en iyi Ni no Kuni deneyimini şunları içeren Prince's Edition ile yaşa: - Ni no Kuni II: Revenant Kingdom (ana oyun) - Oynanış süresini saatlerce arttıran oyun genişletmeleri - Prince's Equipment Paketi Yeni bir krallık kurmak, yaşadığı dünyayı tek çatı altında toplamak ve bu dünyanın sakinlerini korkunç bir kötülüğün elinden kurtarmak için çıktığı destansı yolculukta genç kral Evan'a katıl. Video oyunu oynarken bir animasyon filminin içindeymişsin gibi hissettirecek unutulmaz bir maceraya çık. LEVEL-5 tarafından geliştirilen Ni no Kuni II, efsane sanatçı Yoshiyuki Momose'nin göz alıcı karakter tasarımlarını ve dünya çapında ünlü besteci Joe Hisaishi'nin heyecan verici müziğini oyuncularla buluşturuyor.