Strike Team Gladius
Saldırı timini topla ve onları yoğun bir bilim-kurgu savaşının ortasındaki gezegene bırak. Görev hedeflerine ulaşmak için taktiksel kararlar ver ve zalim stratejiler uygula. Keskin nişancılardan vahşi yakın dövüş uzmanlarına kadar değişen 22 farklı sınıf arasından timini oluştur. Ana hikaye, her biri kendi özel hedefleri ve zafer koşulları bulunan 40 savaş görevi içeriyor. Oyunun odağında sadece sıra tabanlı taktiksel savaşlar olduğu için, üs kurmak veya kaynak idare etmek gibi işlerle oynanış yavaşlamıyor.