Color Puzzle Match
Renk Bulmaca Eşleştirme, stratejik hamleler kullanarak desenleri yeniden oluşturmanızı gerektiren eğlenceli bir renk ve mantık bulmaca oyunudur. Satırları ve sütunları değiştirmek için renkli düğmelere tıklayın, her bloğu doğru şekilde eşleştirin ve her seviyede çözümü bulun. MANTIĞINIZI TEST EDİN VE HER DESENİ USTALAŞTIRIN. Deseni gözlemleyin, her hamleden önce düşünün ve ızgarayı doldurmak için ideal sırayı keşfedin. RENKLERİ EŞLEŞTİRİN VE BULMACAYI TAMAMLAYIN. Her düğme bir satırı veya sütunu değiştirir ve dikkat, strateji ve mantık gerektiren zorluklar yaratır. TÜM SEVİYELERİ ÇÖZÜN VE SINIRLARINIZI AŞIN. Renk Bulmaca Eşleştirme, renk bulmacası, yapboz, blok eşleştirme ve zihinsel meydan okumayı öğrenmesi kolay, ustalaşması zor bir deneyimde birleştirir. Seviyelerde ilerleyin, giderek daha karmaşık desenleri çözün ve tüm zorlukları tamamlayabileceğinizi kanıtlayın.