Ninja Kaplumbağalar Splinter'ın Kaderi ve Slash
Kaplumbağalar ve arkadaşlarıyla birlikte roguelike maceraya atıl ve Splinter'ı Ayak Klanı'ndan kurtar! Her denemenin bir öncekinden farklı olduğu hızlı tempolu roguelike aksiyon türündeki Splinter'ın Kaderi'nde heyecana hazır ol. Rastgele güçlendiriciler, oda düzenleri ve boss etkenleriyle heyecan hiç bitmeyecek. Her biri eşsiz güçlere sahip dört Kaplumbağayı da kontrol et ve işbirliğine dayalı etkileyici Ana Hikâye ve Arcade modlarında arkadaşlarınla birlikte oyna. New York'un ünlü mekânlarını keşfet, Kaplumbağa güçlerini geliştir ve zorlu düşmanlarla yüzleşmeye hazırlan. SLASH KARAKTER DLC'si - 5 yeni yadigâr - Yeni oynanabilir karakter: Slash Slash'i kadrona ekle. Kendisi devasa, çok güçlü ve… şeker seviyor. Yoluna çıkan herkesi alt etmek için onun keskin pençelerinden ve saf gücünden yararlan. Ninja Kaplumbağalar Splinter'ın Kaderi'nin bu en yeni oynanabilir karakteriyle düşmanları ezip geçerken yepyeni 5 yadigârın da tadını çıkar. Heyecan dolu savaşlar ve bitmek bilmeyen mücadeleler içeren Splinter'ın Kaderi'nde portal döngüleri boyunca DÖVÜŞ, UYUM SAĞLA, TEKRARLA. Şehre yeniden barış getirmeye hazır ol!