Shikaku Room
Shikaku Room, alanı dikkatle bölmeye odaklanan sakin ve mantık tabanlı bir bulmaca oyunudur. Her bulmacada dağınık sayılarla dolu bir ızgara görürsün. Görevin, tüm tahtayı dikdörtgenlere ayırmaktır. Her dikdörtgen tam olarak bir sayı içermeli ve o sayının gösterdiği kadar kareyi kaplamalıdır. Örneğin 6 yazan bir ipucu, 6 kareden oluşan bir dikdörtgene ait olmalıdır. Kurallar basittir, ancak bulmacalar kısa sürede çok tatmin edici hale gelir. Her tahta çıkarım, planlama ve biraz uzamsal sezgiyle çözülür. Seni zorlayan zamanlayıcılar, gürültülü dikkat dağıtıcılar veya baskı yoktur. Sadece sessiz bir oda, temiz bir bulmaca ve doğru şekli bulmanın keyfi vardır. Küçük öğretici ızgaralarla başla, ardından kampanya genişledikçe daha büyük ve daha zorlu bulmacalara ilerle. Shikaku Room hem kısa ve rahat oturumlar hem de uzun ve düşünceli bulmaca çözme için tasarlandı. Özellikler Dikdörtgen tabanlı zarif mantık bulmacaları Tatmin edici derinliğe sahip basit kurallar Sakin, minimalist sunum Kademeli kampanya zorluğu Küçük başlangıç bulmacalarından büyük uzman panolarına Klavye, fare ve oyun kumandası desteği Nazik bir yönlendirme gerektiğinde isteğe bağlı ipuçları İlerleme ve ustalık için yerleşik başarımlar Hızlı tepki gerekmez, sadece net düşünme gerekir Nasıl oynanır Tüm ızgarayı dikdörtgenlere veya karelere ayır. Her bölge şunları yapmalıdır: Tam olarak bir sayı içermelidir Gösterilen sayı kadar kareyi kaplamalıdır Diğer bölgelerle çakışmamalıdır Boş hücre bırakmamalıdır Örneğin 12 ipucu, 3x4 dikdörtgen, 2x6 dikdörtgen, 1x12 çizgi veya alanı 12 olan başka bir dikdörtgen olarak çözülebilir. Yeter ki tahtaya sığsın ve başka bir ipucunu içine almasın. Kontroller Fare, klavye veya oyun kumandasıyla rahatça oyna. İmleçle başlangıç hücresini seç, dikdörtgenini genişlet ve seçimini onayla. Gerektiğinde iptal edebilir, bir bölgeyi temizleyebilir veya ipucu kullanabilirsin. Zorluk Shikaku Room, acemi, orta, ileri, uzman ve usta aşamalarında daha büyük ve karmaşık bulmacaları kademeli olarak sunar. Başarımlar Kampanyada ilerledikçe başarımlar kazan ve ipuçlarına ya da hatalara dayanmadan temiz çözümlerle ustalığını kanıtla.