Shopping Mall Girl
Tarzını sergile ve en iyi alışveriş oyunlarından birinde süper model ol! Moda tarzın ne olursa olsun, bu alışveriş merkezinde aradığını mutlaka bulacaksın! Favori kuaför salonun Chic Cuts'ta harika bir yeni saç modeli yaptır ve şık mağazalarımızdan en son trendlerle giyin! Black Friday zamanı! Raflardan kaybolmadan önce ihtiyacın olan kıyafetleri kapmak için yarışırken heyecan dorukta! Gömlekler, etekler, ayakkabılar ve aksesuarlarla kombin yap veya kişisel alışveriş danışmanından profesyonel öneriler al! Sahne ışıklarının altına çık, bir moda savaşında yarış, favori defile görünümlerine oy ver ve en büyük moda şovu yıldızı olmaya çalış! Özellikler: - Güzel kıyafetler giy ve bir yıldız ol! - Benzersiz tarzını bir dergi kapağında sergile! - Az bulunan kıyafetler için diğer müşterilerle mücadele et! - Tırnaklarının kusursuz olduğundan emin ol ve yüzükler ile bilekliklerle tamamla! - Güzel stiller ve canlı renklerle saçlarını geliştir! Eşi benzeri olmayan, unutulmaz bir alışveriş macerasına hazır ol!