Like a Dragon: Infinite Wealth Special Job Set
Like a Dragon: Infinite Wealth ilave içeriği. Bu set, Linebacker ve Tennis Ace özel işlerini içerir. - Male Job: Linebacker, tüm erkek parti üyelerince kullanılabilir. - Female Job: Tennis Ace, tüm kadın parti üyelerince kullanılabilir. * Linebacker işinin açılması için Kasuga'nın Confidence seviyesinin 6 veya üzeri olması gerekir. * Tennis Ace işinin açılması için Kasuga'nın Charisma seviyesinin 6 veya üzeri olması gerekir.