Escape the Backrooms
Milyonlarca satmış çok oyunculu korku oyunu Xbox'a geliyor! Popüler kısa korku hikâyesinden esinlenilerek oluşturulmuş, ürkütücü bir şekilde birbirine benzer asla bitmeyecek gibi hissettiren arka oda seviyelerini keşfet. Her seviye kendine has tehlikeleriyle farklı bir kaçış yöntemi içeriyor. Sürükleyici Deneyim Gerçekçi grafikler, minimal kullanıcı arayüzü ve iç karartıcı bir ambiyans bir araya gelerek korkunç bir atmosfer oluşturuyor. Eşli Çok Oyunculu 4 kişiye kadar oluşturabileceğin ekibinle arka odaları keşfet. Ekip arkadaşların haritanın farklı alanlarına ışınlanabilir. Kaçmak için ekibin tümü hayatta kalmalı ve çıkışa ulaşmalı. Kimse arkada kalmayacak. Bol şans. Eşsiz Seviyeler Arka oda hikâyesinden esinlenilerek oluşturulmuş 30'dan fazla birbirinden farklı seviyede yolunu bul. Kafa karıştırıcı bu arka odalarda çok hızlı bir şekilde kaybolabileceğinden ekibinden sakın uzaklaşma. Tehlikeli Varlıklar Arka odalarda seninle gezen düşman varlıklar da olduğundan her köşeyi kontrol ederek ilerle. Her varlığın kendine has bir mekaniği vardır. Bu dehşetler karşısında hayatta kalmak için mekanikleri hemen öğrenmelisin. Mesafeye Bağlı Sesli Sohbet Mesafeye bağlı sesli sohbet ile ekip arkadaşlarınla iletişim kur. Varlıklar da seni duyabilir, yani tehlikede olduğunu hissedersen sakın ses çıkarma.