The Blood of Dawnwalker
14. yüzyıl Avrupa'sı... Kanlı çatışmalar toprakları kasıp kavuruyor, Kara Ölüm hayatta kalanların peşine düşüyor. Bu güçsüzlük dönemini fırsat bilen vampirler ise gölgelerden sıyrılarak yüzyıllardır kendilerinden esirgenen özgürlüğü ve bu özgürlük sayesinde gücü ele geçirme şansını yakalıyor. Gecenin diğer yaratıkları da vampirlerin izinden giderken efsaneler gerçeğe dönüşüyor ve tarih yeniden yazılıyor. Bu hikâyede, ebediyen gündüz ve gece âlemleri arasındaki çizgide yürüyen bir Şafakgezen’a dönüşmüş genç adam Coen olarak oynayacaksın. İnsanlık uğruna savaşabilir ya da aileni kurtarmak adına lanetli güçleri benimseyebilirsin. Seçimin ne olursa olsun, kendine sorman gereken bir soru olacak: Sevdiklerinin canını kurtarmak için kendi ruhuna kıyabilecek misin? Kendi Hikâyeni Yaz - Olay örgüsünü dilediğin gibi tecrübe edebilir ve şekillendirebilirsin. İster aileni kurtarma arayışına gir ister seni vampir yapan efendinden intikam almaya yemin edip yoluna çıkan herkesi yok et. Üstelik vadinin derinliklerinde açığa çıkmayı bekleyen pek çok sır da cabası. Dilersen hemen harekete geçebilir ya da hazırlığa biraz zaman ayırmayı göze alabilirsin. Bu yola yalnız başına çıkmak veya kendine yoldaşlar bulup beklenmedik ittifaklar kurmak da senin seçimin. Gündüz ve Gece - Seçilebilecek farklı yetenekler, çözülmeyi bekleyen gizemler ve amaçlarına ulaşman için sana farklı yollar sunan iki değişik oynanış döngüsü seni bekliyor. Farklı yaklaşımları denemeye ve dünyanın eylemlerine nasıl tepki verdiğini keşfetmeye hazır mısın? Her Eylem Önemli - Yapmayı ve hatta yapmamayı seçtiğin her şey, etrafındaki dünyayı etkileyecek. Aileni kurtarmak için sayılı günün var. Göreve her atıldığında zaman ilerleyecek ve seni sona doğru sürükleyecek. Kime yardım edeceğini ve kimi geride bırakacağını dikkatli seçmelisin, zira herkese zamanın yetmeyecek. Dünya kimsenin keyfini beklemez... Tabii kötüler de öyle. Kılıç, Pençe ve Öfke - Yer çekimine karşı gelebilir, acımasız bir doğa gücüne dönüşebilir ve vampir olarak doğaüstü becerilerini kullanabilirsin. Tabii kılıcını kuşanmış bir insan olarak rakiplerini kudretli büyülerle alt etmek de senin elinde. Geceleri ve gündüzleri değişen formun sayesinde farklı yaklaşımları tecrübe edecek ve değişime ayak uyduracaksın. Unutma, her formun kendine özgü güçlü ve zayıf yönleri vardır. Macera Dolu Açık Dünya - Özenle hazırlanmış bu geniş, açık dünyada her yeri keşfedeceğin bir serüven seni bekliyor. Gür ormanlarda, uçsuz bucaksız düzlüklerde, tehlikeli bataklıklarda, sarp dağ zirvelerinde ve Orta Çağ köylerinde dolaşmaya hazır mısın? Terk edilmiş harabeleri araştıracak, kadim bir medeniyetin kalıntılarını bulacak ve belki de saklı kalması gereken sırları açığa çıkaracaksın. Şafakgezen Olma Vakti - RYO türüne duyulan sevgiyle hazırlanmış, yepyeni bir destanın doğuşuna tanıklık edeceksin. Yeni nesil Unreal Engine 5 ile güçlendirilmiş, görsel açıdan büyüleyici bu dünya seni bekliyor.