Arrow Sprint
Okun kontrolünü sağlayın, duvarlardan kaçın ve sonsuz bir yarışta reflekslerinizi test edin. Arrow Sprint'te her hareket, zorluk seviyesi giderek artarken hassasiyet, hız ve konsantrasyon gerektirir. DUVARLARDAN KAÇININ VE MÜMKÜN OLDUĞUNCA UZAK KOŞUN. Oku yol boyunca hareket ettirin, engellerden kaçının ve mümkün olduğunca uzun süre hayatta kalın. Ne kadar ilerlerseniz, aksiyon o kadar hızlanır ve zorluklar o kadar artar. REKORUNUZU KIRIN VE EN YÜKSEK PUANA ULAŞIN. Bir arcade refleks yarışına katılın, kendi sınırlarınızı zorlayın ve her maçta en iyi puanınızı geçmeye çalışın. MÜCEVHER TOPLAYIN VE YENİ EŞYALARIN KİLİDİNİ AÇIN. Maçlar sırasında mücevher toplayın ve ödüllerinizi kullanarak mağazada yeni eşyaların kilidini açın. Oynayın, koleksiyonunuzu geliştirin ve daha yüksek bir puan için tekrar deneyin. Arrow Sprint, hızlı ve zorlu maçlar için mükemmel, aksiyon, hız ve hızlı refleksler içeren bir arcade oyunudur. Ne kadar süre hayatta kalabilirsiniz?