Without a Dawn
Without a Dawn, son derece güzel pseudo-ASCII sanatı içeren karanlık, psikolojik ve felsefi bir görsel korku romanıdır. Sürekli, huzursuz düşüncelerinden uzak bir kulübeye sığınır. Derin sessizlik ve yalnızlık ortamında dikkatini dağıtacak hiçbir şey yoktur ama ağaçların arasından esen soğuk rüzgârın ürkütücü sesi onu uyanık tutar. Gecenin karanlık durgunluğunda, sessizlik fiziksel bir şekil almaya başlamıştır. Without a Dawn, psikolojik ve felsefi ögeleri ustaca iç içe geçirerek gerçeklik ve kurgunun arasındaki çizgiyi bulanıklaştıran bir hikâye sunar.