Splash of Color: Complete Edition
Karoları değiştirerek ve hareketli bulmacaları çözerek parlak, renkli resimleri bir araya getirin. Oynarken desenlerin değişmesini, renklerin yerine oturmasını ve resimlerin yavaş yavaş ortaya çıkmasını izleyin. Hemen oyuna dalın, birkaç değiştirme yapın ve renklerin bir araya gelmesini izleyin. Özellikler: - Çözmeniz için büyük ve küçük 184 bulmaca - Basit ve tatmin edici değiştirme bulmaca mekaniği. - Canlı ve renkli bir estetik! Renklerin yerine oturmasını izleyin!