War Thunder - Mustang Pack
Bu Paket şunları içerir: P-51D-20 'Mustang' uçağı (Kademe 4 ABD); 15 günlük Premium hesap; 2000 Altın Kartal. Kuzey Amerikalı P-51 'Mustang' Birleşik Devletler Ordusu Hava Kuvvetleri'ndeki en destansı Amerikalı savaşçıydı. İngiltere'den Almanya'daki hedeflere başından sonuna giden eskort bombardımanlarına menzili ve düşman savaşçısına donatılan her pistonla ya da en azından temel düzeyiyle karşılaşma performansına sahip P-51, ikinci dünya savaşının tümü boyunca en başarılı savaşçılardan biriydi. Tüm premium taşıtlar gibi bu uçak, her savaş için artırılmış Araştırma Puanları ve Gümüş Aslan almanıza olanak tanır ve tüm mevcut modifikasyonlarıyla donatılmış olarak gelir. Premium hesapla (oyun içinde Altın kartal karşılığı alınabilir) daha fazla Araştırma Puanı ve belli sayıda gün karşılığında her savaş için Gümüş Aslan kazanacaksınız. Bu, özel taşıtlardan bonuslarla biriktirilebilir! Not! Eğer aynı aracı içeren 2 farklı paket satın alırsanız yada bu paketten bir araca zaten sahipseniz herhangi bir ücret iadesi yapılmayacaktır.