Two Point Museum: Fantasy Finds
Fantasy Finds Harita Paketi DLC'si İçeriği: - Büyü içeren 40+ yeni sergi - Alt sınıfları olan yeni bir Uzman türü - Keşfedilebilir yeni fantastik keşif haritası - Özel fantastik etkileşimli sergiler - Yeni etkinlik tehlikeleri ve bulmacalar - Özel dekorasyonlar, nesneler ve faydalı ögeler - Helikopter renkleri - 3 yeni misafir arketipi Two Point Museum, Fantezi uzmanları arayışında! Barbar, Büyücü, Okçu veya Ozan sınıflarından birinde uzmansanız ve güç, çeviklik, zekâ veya şans istatistiklerine sahipseniz... Eşsiz kabiliyetlerinizin amacı, keşif raporunda ortaya çıkacaktır... Bu görevi kabul etmeye istekli uzmanlar, bölgede bulunan bilinmeyen hazineleri ele geçirmek üzere ejderha "sorunu" olması mümkün olan, özel ve yeni bir fantastik keşif haritasında yeni keşfedilen yerlere seyahat etmek zorunda kalacak. Two Point Museum ekibine katılmanın birçok avantajı vardır. Bunlardan en önemlisi, keşiflerde büyülü koruma sağlayan veya iş güvenliği sağlayarak kovulmayı önleyen büyülü ekipmanları kuşanma ve sergileme imkânıdır. Mevcut müzelerimizde özel yeni eşyalar ve dekorasyonlarla fantastik bir alan oluşturabilir, böylece başvuru sayısını artırabilirsiniz! Bu sergiler, hazine takıntılı ejderhaların hedefi olacak ve fantastik yeni müze kanadımızda sergilenecek! ŞİMDİ EKİBE KATILIN!