Tropico 5 - Waterborne
Denizcilik zamanı – Tropico’nun geleceği kıyılarda yatıyor! Adanın etrafına suda yüzen yapılar inşa ederek denizin muazzam potansiyelinden faydalan. Her biri kendine özgü bir dizi fırsata ve dezavantaja sahip olan savunma, yiyecek, enerji, eğlence yapılarına ve hatta konutlara yepyeni açık deniz alternatifleri geliştir. İstridye çiftliklerini organize et ve yönet, gelgit santralleri kur ve görkemli yüzey apartmanlar inşa et.