The Escapists 2 - Big Top Breakout
Palyaço yaşamı Big Top Breakout'da seni bekliyor Toplanın! Toplanın! Şimdiye kadarki en zevkli mahkum tesisinden kaçmayı denemek için sen de katıl! Ömür boyu sirk hapsinde görebileceğin ziller, düdükler ve su fışkırtan çiçeklerin hepsi Big Top Breakout'da. Seyyar bir sirkte palyaçoluk yaparak cezanı çekiyorsun. Geçimini sağlamak için aslanları eğitmen, yüzünü boyaman ve balondan hayvanlar yapman gerekiyor. Ayrıca, para ödeyerek giren izleyicilerin karşına Gösteri Zamanında çıkmayı unutmaman lazım. Bu çılgın hapishane düzeniyle birlikte bulabileceğin, üretebileceğin ve kullanarak şimdiye kadarki en kusursuz kaçış planını tasarlayacağın bir sürü yeni eşya geliyor. Özgürlüğe giden yola ulaşabilecek misin, yoksa her şeyi berbat edip geriye kalan günlerini Zalim Gardiyanların ve bekçi köpeklerinin gözetiminde mi geçireceksin? Öğrenmenin tek bir yolu var... Boşa vakit kaybetmeyi bırak ve Big Top Breakout'ı yükle! Big Top Breakout hem ayrı hem de Sezon Biletinin bir parçası olarak alınabilir.