Safari Sadist Skin Pack
Avcı mı olacaksın av mı? Safari-Sadist DLC paketi ile av olma ihtimalin sıfır. Tuzakçı temalı üç silah görünümünü tüm silahlarda kullanabilirsin. Araziye karışıp görünmez olmak isteyen keskin nişancılar için ideal. Sniper Ghost Warrior Contracts 2 ana oyun gereklidir.