Project CARS 3: SEASON PASS
Project CARS 3 Sezon Paketi ile heyecan dolu bir yarış aksiyonu seni bekliyor. Özenle hazırlanmış dört paket içeriğindeki hayalleri süsleyen 12 eşsiz araba, yarış dönüşüm kitleri, 60'tan fazla Kariyer Turu ve yüzlerce kişiselleştirme öğesinin yanı sıra yeni Kupalar ve Başarılar ile yarış dünyasını daha derinden deneyimleyeceksin. Ayrıca, şimdi sipariş verirsen Premium Livery Paketine de anında sahip olacaksın. Ignition Paketini içermez.