Planet of Lana Collection
Lana ve sadık yoldaşı Mui ile unutulmaz bir sinematik bulmaca yolculuğuna çık. Planet of Lana Collection içerir Planet of Lana Tabiatın lütufları ile soğuk makinelerin istilası arasında kalmış bir dünyada, genç bir kız ve yol arkadaşı, değer verdikleri şeyleri koruyablimek ve hayatta kalabilmek adına aralarındaki bağa güvenmelidir. Umut, kayıp ve sevgiye dair bu öyküleri uzun süre aklında yer edecek. Planet of Lana II Hırsları ve güce duydukları açlık, gezegenlerindeki kabileleri birbirine düşürmüştür. Lana ve küçük yol arkadaşı Mui, dünyalarını yeniden şekillendiren güçlere birlikte göğüs germelidir. Yalnızca hayatta kalmak için değil, aynı zamanda yuvalarının ruhunu koruyabilmek için.