PAYDAY 3: Chapter 4 - Fear & Greed
Bölüm 4 - Korku ve Hırs, Altın Sürüm'deki dördüncü ve son indirilebilir içeriktir. Bu bölümün içeriği: Korku ve Hırs Soygunu Korku ve Hırs Terzi Paketi Korku ve Hırs Silah Paketi "Onları can evinden vurmak" ifadesi, Payday Çetesi'nin borsayı hedef almasıyla bambaşka bir anlam kazanıyor. Çete, baş düşmanları Concord'un mali omurgasını keşfetti ve artık karşı saldırı zamanı. Düşmanlarının servetini yok etmek ve güçlü bir düşmanı yoksul birine dönüştürmek amacıyla hazırladıkları plan, aynı zamanda kendi ceplerini doldurmayı hedefliyor. İntikam, servet ve kaosun tek bir yüksek riskli soygunda kesiştiği bu operasyona katıl.