Not Not 2 - A Brain Challenge
NOT NOT 2 - Kafanı karıştıran ve zekandan şüphe etmeni sağlayan bir beyin mücadelesi. Küpte yazılı talimatları oku ve doğru yöne koş. Zaman sınırına dikkat et ve beyninin kandırılmasına izin verme! Özellikler: - Beynini farklı şekillerde zorlamak için yeni OYUN MODLARINI ve birçok SEVİYEYİ keşfet - GÜNLÜK ve HAFTALIK MEYDAN OKUMA ile her gün zihinsel becerilerini geliştir ve liderlik tablosunun ZİRVESİNE ulaş! - 4 oyuncuya kadar özel Çok Oyunculu Versus modu! NORMAL, ZOR veya AŞIRI zorluk seviyelerinde beyin yakan deneyimi paylaş - Klasik mod: Her seviye yeni talimatlarla zorluk seviyesini artırır - Meydan okuma modu: Sonsuz bir umutsuzluk çukurunda en iyi skoru elde et! - Deneyimini özelleştirmek için benzersiz KAPLAMALARIN kilidini aç - İstatistik panosu ile ilerlemeni ÖLÇ ve arkadaşlarınla karşılaştır! - Renk körlüğü erişilebilirlik modu - Tamamen yenilenmiş GRAFİKLER Bu yanıltıcı uzman, beyninin doğru düşünme yeteneğini yok etmeyi hedefliyor. Beynin buna dayanabilecek mi?