Just Cause 4 - Neon Racer Paketi
Neon Yarışçı Paketini al ve modifiyeli Neon Racer Süper Araba ile Neon Racer Atlama Tulumu ve Neon Racer Paraşütüne sahip ol. - Neon Racer Süper Araba: Bizzat modifiye ettiğin hızlandırıcılı süper arabanla baskınlar yap. Solís'in en hızlısı sen olacaksın! - Neon Racer Atlama Tulumu: Bu eşsiz neon tasarımıyla göklerde yarış. - Neon Racer Paraşüt: Bu eşsiz neon tasarımıyla bulutların üzerinde süzül.