Hunt: Showdown 1896 - The Prodigal Daughter
Bu DLC bir Avcı ve iki Silah içerir: - Kayıp Kız (Avcı) - Hesaplaşma (Sparks) - Alamet (Pax) - Kayıp Kız (Avatar) Çoğu kişi Nehir Kolu'na geçmişlerinden kaçmaya gelir. Sarah Burton ise yanında bir Caldwell, bir Sparks LRR ve bir de intikam ateşiyle birlikte geçmişi ile yüzleşmeye geldi. Birlik'in saygın eski bir askeri olan Burton'ın annesine nihai zafer şerefine sembolik bir üniforma hediye edilmişti. Şimdi annesinden kızına yadigar kalan bu üniforma, beraberinde ihanet, zalimlik ve hainlik dolu karanlık bir mirası da getirdi. Annesinin ölümünde payı olan herkesi yok etmeye ant içtiği için hakkında çok geçmeden yaşlanmayan, kızın bedeninde yeniden can bulmuş ve intikamını almadan huzur bulmayacak bir ruh olduğu söylentileri dolaşmaya başladı.