Farming Simulator 19 - CLAAS TORION 1914 Dev Mule DLC
Bu eşsiz traktöre sahip olmanızı sağlayan CLAAS TORION 1914 Dev Mule DLC ile Farming Simulator 19 deneyiminizi geliştirin. İndirme işlemi tamamlandıktan sonra ilave içerikler oyun içindeki mağazada kullanıma açılacak. Bunları satın almak için yeterli miktarda oyun parasına sahip olduğunuzdan emin olun.