Don’t Be Afraid ve The Great Perhaps Paketi
DON'T BE AFRAID İsmin David, 11 yaşındasın… Bu ise masum çocukluğunun sonu. Karanlık, soğuk bir odada uyandın. Karanlığa karşın çevreni tanımaya çalışıyorsun ama nafile. Nerede olduğunu bilmiyorsun. Çevreni korkunç sesler doldurmuş, çaresizlik duygusu ise yüreğini… Bu korkunç mekânda tek başına yürümekten korkuyorsun… Ama başka çaren yok. Anıların yavaşça geri geliyorlar. Garip bir adam anımsıyorsan… Maskesi var. Seni bu adam mı kaçırmıştı? İşkencecin nerede? Bilinmezliğin korkusu seni eyleme geçmeye zorluyor. Ümitsizce bu kâbustan kaçmanın yolunu bulmaya çalışıyorsun. Bu hikâyenin en kötü kısmı ise birisinin seni sürekli izliyor oluşu. Ve bu kişi, seni izlemeyi epey keyifli buluyor. Unutma ki sadist bir psikopatın ellerine düştüğünde, kurbanın kaderi mühürlenir. Hayatta kalmak istiyorsan büyümelisin. Derhâl. THE GREAT PERHAPS The Great Perhaps, doğal felaketler tarafından yok edilen Dünya'ya dönen bir astronotun hikâyesini anlatır. Astronot, orada, kalıntılar arasında sıra dışı bir eser bulur — ışığında başka bir zamana ait görüntüleri görmeni ve geçmişe yolculuk etmeni sağlayan eski bir fener. Kıyamet sonrası Dünya'nın boş, melankolik görünümü ve geçmişte kalan hareketli günlerin arasında yapılan sık zaman yolculuklarını deneyimle. Kahraman, kıyamet sonrası günümüzdeki tehlikelerin yanı sıra geçmişteki tehlikeler ile de karşı karşıya kalacak. Felaketin gerçek nedenini bulmak ve gezegeni kurtarmak için yolculuğunda ona yardım et! --- Bu paketin bazı bölümleri elle kurulum gerektirebilir (oyun ve uygulamaları yönet).