Caniler ve Encekler Yığını
Korkunç silahlarla savaşa yönelik içgüdülerinizi sergileyin ya da yanınızda atılgan bir yoldaşla öncülük edin. Caniler ve Encekler Yığını; Cani Silah Yığını, Kül Laneti Çoban Köpeği, Korsan Dükkânı'nda harcanacak 1.000 Antik Sikke ve 25.000 altınlık ücretsiz bir bonus içerir.