Catty & Batty: The Spirit Guide
Catty & Batty: The Spirit Guide, Lemmings ve Tower Defense'den esinlenilmiş, oynaması keyifli, gündelik bir eşli bulmaca oyunudur! Catty veya Batty olarak oyna ve ruhları eve yönlendirmek için bir yol oluştur. 🐈🦇 Özellikler: - 1-2 oyuncu için 30 seviyeli kampanya (yerel işbiriği) - Yalnız oynarken anında karakterleri değiştir - 800'den fazla elle çizilmiş hayalet - 150'den fazla animasyon - 100'den fazla yeni ses - Orijinal müzik - 6 renk modu (beyaz, sepya, gri, koyu, ters renk, gameboy) - Yaklaşık 2 saatlik oyun süresi Yayın İzinleri 🎬 Para kazanma etkin olsa bile, bu oyunun (Twitch, YouTube, vb.) videolarını yayınlamanıza ve oluşturmanıza izin verilir. Müzik, yayını güvenli olan orijinal bir müziktir. İyi eğlenceler!