88 Heroes - H8 Mode Activate!
Cath Letics ve The Mime adlı iki yeni kahraman, Dr.H8'e gününü göstermek için 88 Kahraman ile birlik oluyor. Ancak o da ne? Şeytani deha, intikamını, en sert kahramanların bile gücünün sınanacağı son derece zorlayıcı sekiz yeni seviye olan H8 Moduyla alıyor!