80'lerin Müzikleri
KOCAMAN saçların, saç spreyi yığınlarının ve omuz vatkalarının üzerine bir Buz Trolü konduracak kadar büyük olduğu yıllara yolculuk yapın. '80'lerin Müzikleri'ne' hoş geldiniz; synthpop'un, büyük baterilerin, gitarların ve rock'ın birleşimine!