8-Bit Yoolip - Awesomenauts Assemble! Kostümü
UYARI: Professor M. Yoolip içeriğine sahip değilseniz, bu içeriği kullanamayacaksınız. Bu kostümü Awesomenauts Assemble'da kullanabilmek için Professor M. Yoolip içeriğine sahip olmanız gerekmektedir. Bu içerik Awesomenauts Assemble'da Professor M. Yoolip için bir kostümü açacaktır. 8-Bit Yoolip kostümü, özel bir karakter müziği, seriye bağlama müziği, özel seslendirme ve karakter ile özel oyun-içi ses efektleri içerir.