75'inci Yıldönümü Paketi
Çeşitli kutlama mizansenleri ayarlayarak, Joker ve Harley Quinn olarak oynayın. Kara Şövalye olun ve #27 sayılı Dedektif Çizgi Romanında (Detective Comics) ilk göründüğü an da dahil olmak üzere yıllar boyunca Batman'in en efsanevi yüzlerinden biri olarak oynayın.