7 Days to Die
Yaşayan ölüler tarafından elegeçirilmiş, son derece acımasız bir "kıyamet sonrası" oyunu olan 7 Days to Die; birinci şahıs nişancı, kaynak sıkıntısı, kule savunma ve rol yapmanın eşsiz bir kombinasyonu olan tüm dünyaya açık bir oyundur. Savaş, zanaat, yağmalama, madencilik, keşif, ve karakter geliştirmeyi hayatta kalma oyunlarına tamamen yepyeni bir biçimde sunar. Keşif - Büyük, eşsiz ve zengin ortamlar, size oyunu dilediğiniz gibi oynama özgürlüğü tanır. Zanaat - Silahlar, kıyafetler, zırhlar, aletler, araçlar ve daha fazlasını üretin ve tamir edin. İnşaat - Bir harabe alın, ya da sıfırdan inşaat yapın. Kalenizi yaşayan ölülere karşı koruyacak tuzaklar ve savunma noktaları yerleştirecek şekilde dizayn edin - dünyanız tamamiyle yıkılabilir ve şekillendirilebilir. İş Birliği ya da Rekabet - İki oyuncu için bölünmüş ekran seçeneği ve 4 oyuncuya kadar online destek veren Oyuncu Oyuncuya karşı, birlikte hayatta kalma, ya da birlikte yaratma modu içerir. Yaratıcılık - Yaratıcılığınızı konuşturun ve mükemmel dünyayı kendi kendinize ya da arkadaşlarınızla beraber inşa edin. Yaratıcı mod içindeyken yaklaşık 400 oyun-içi öğe ve 1200 eşsiz yapı taşını kullanmanın tadını çıkarın. Gelişim - Yeteneklerinizi aktif ve pasif olmak üzere iki kolda geliştirin. 7 Days to Die, yaklaşık 50 adet çok katmanlı yetenek ve avantaj grubu bulunan tek RPG oyunudur. 192 Kb üzerinde bir yüksek hızlı bağlantı online oyun için tavsiye edilir.