7 Days to Die - The Walking Dead Skin Pack 2
Telltale'in hit oyun serisi The Walking Dead'deki karakterleri baz alan beş cilt ile karakterinizi özelleştirin. Dahil olan karakterler: Kenny, Carley, Glenn, Lilly ve Molly.