7 Days to Die - The Detention Squad
The Detention Squad'ın tamamen radikal dış görünümlerinden seçerek karakterlerinizi düzenleyin. Acımasız Brock, Cheyenne, Francis, Jen, Latasha, Raven, Clayton, Yumako ve Joey gibi birkaç vidayı sökün!