7 Days to Die - Action Pack
Karakterinizi sekiz farklı aksiyon temalı görünüşle istediğiniz şekilde oluşturun! Ölmeyenlerin kıçına tekmeyı basın ve bu isimlerden seçin: Angel, Butch, Hunter, Kane, Mia, Rose, Stone ve Vladimir!