60.000 Kron
Wizard101 Crown Shop’ta kullanmak için 60.000 Kron satın alın. Kronlar, Wizard101 Üyeliği, kozmetik ürünler, binekler, evcil hayvanlar, iksirler ve daha fazlasını satın almak için kullanılabilen bir oyun içi para birimidir! Microsoft Store’tan, Kron satın alımı yalnızca satın alma işlemini tamamlayan hesap tarafından Xbox’te kullanılabilir.