5300 Neverwinter Zen
Zen, Neverwinter'da geçerli olan sanal para biriminin adıdır. Oyuncular, Zen kullanarak görsel geliştiriciler, aksesuarlar, oyun içi petler, binekler ve bunlarla sınırlı olmayan birçok eşya satın alabilir!