50000000 CP
CP, UFL ekonomisinin belkemiğidir. Bu oyun içi para, maceranın her adımında seninle kalıp kulübünün büyümesine günden güne katkıda bulunur. CP harcayarak takımını iyileştirebilirsin, transfer piyasasında farklı taktik seçenekleri keşfedebilirsin ve oyuncu kartlarını geliştirebilirsin. CP aynı zamanda özelleştirme içerikleri, erişilebilir paket ve diğer kaynakları almak gibi takımının gelişimine katkı sağlamak adına her gün gerçekleştirdiğin eylemler için de birebirdir. CP, her detayın genel stratejine şekil verdiği istikrarlı bir ilerleme için vazgeçilmezdir. CP harcayarak kulübünü adım adım güçlendirip sezon boyunca yeni fırsatlara erişebilirsin.