5,000 ARCoins
Hemen 4000 ARCoin satın al ve 1000 ARCoin hediye alarak toplamda 5000 ARCoin’e sahip ol. Bu ARCoin’leri Gilly’nin Atari Salonunda çeşitli dekorasyonların kilidini açmak için kullanabilirsin. Hemen ARCoin alıp tarzını göster! ARCoin’ler harcanır ve oyuncular tek seferde birden fazla paket alabilir.