500 Rogue Buck
Rogue Company için 500 oyun içi Rogue Buck. Rogue Bucks ile Wingsuit, Silah Kaplaması ve Rogue Görünümleri gibi dünyayı kurtarırken güzel görünmek için gereken oyun içi kozmetikleri satın alabilirsin.