50 Yadigâr
50 Yadigâr’dan oluşan bir paket. Düzenli olarak güncellenen mağazadan özel oyun içi kozmetik eşyaları almak için kullanılır. Yadigârlar, karakterin için en güncel kozmetikleri elde etmenin en iyi yoludur!