4'lü Damga Seti
A Tanjiro Kamado, Nezuko Kamado, Zenitsu Agatsuma ve Inosuke Hashibira için dörtlü (4) Damga seti, açılacak ve "Sweep The Board" oyun modunda kullanılabilir olacak. ※ Damgalar oyun içinde oyuncularla iletişim için kullanılır. ※ Digital sürüm bonusu, daha ileri bir tarihte çıkarılabilir. Bonus alındıktan sonra kalıcı olarak kullanılabilir olacaktır. ※ İçerik ve ayrıntılar değişebilir.