4250 Antik Sikke - Kadimlerin Parıltılı Haracı
Kadimlerin Parıltılı Haracı, Korsan Dükkanında harcanacak 4250 Antik Sikke içerir. Yakında efsanenizi anlatan bir gemiyle Hırsızlar Denizi'ndeki en mağrur, en donanımlı korsan olacaksınız!