3on3 FreeStyle – Yuna Character Pack
Utangaç ama durdurulamaz yeni yıldız Yuna ile tanışın! Basketbolun en büyük keyfini keşfetmek için Fox Court'ta ona katılın! Bu Paket şunları içerir: - Karakter - Yuna - Altın Kart Bileti x5 *Satın alındığında, paket geri alınamayan tek kullanımlık/tek kullanımlık oyun içi öğeler içerdiğinden iade edilemez. *Satın alındığında, Paket Mesaj Kutusuna gider. *Karakter Geçişiniz varsa, paketi açtığınızda Yuna 50 Puanla değiştirilir. *Satın alındığında, Yuna Efficient/Legendary Pack DLC'sini satın alamazsınız.