3on3 FreeStyle - Walker Karakter Paketi
Bir vasi, bir şoför, bir sarmaşık, birçok ismi var. Bu adamla, kod adı Walker ile tanışın. FS Şehrinin arkasındaki büyük arazileri tek A.I karakteriyle açıklayın. Bu paket, oyunda kullanılabilecek öğeler içerir. Satın aldıktan sonra, tüm öğeler Mesaj kutunuza gönderilecektir. * Yeni Karakter - Walker - Altın Kart Bileti x5 - Walker Güneş Gözlüğü x1 * Satın alınırsa, Walker Legendary Pack veya Walker Efficient Pack'i satın alamazsınız. * Satın alındığında, oyun içinde sergilenebilir öğeler içerdiğinden iade edilemez.