3on3 FreeStyle - Mika Karakter Paketi
Yardımseverlik, pozitiflik ve enerjinin büyüleyici pop idolü Mika 3on3 Freestyle'a geliyor! Muhteşem bir performans için değil! Ama bir sokak basketbolu yarışması için! Mika'nın enerjik ve sıcak yürekli tavrı, takım arkadaşlarını her zamankinden daha dinç, daha güçlü ve daha çevik hale getiriyor! Mika ile arkadaşlarınızı güçlendirin, arkadaşlarınızı neşelendirin ve sahaya hakim olun! Bu paket, oyunda kullanılabilecek öğeler içerir. Satın aldıktan sonra, tüm öğeler Mesaj kutunuza gönderilecektir. Paket şunları içerir: - Karakter - Mika - Altın Paket Bileti * 5 * Satın alırsanız, Mika Legendary Pack veya Mika Efficient Pack satın alamazsınız. * Satın alınırsa, oyun içi açığa çıkarılabilir öğe içerdiğinden paket iade edilemez.