3on3 FreeStyle – Lyoid Character Pack
Sanat ve adalet tanrısı Bay Lyoid, 3on3 FreeStyle'a katılıyor! Jack The Pink'in yeni gizli ajanı, açıklanmayan bir vakayı çözmek için gizli bir görevde. Bay Lyoid ile tanışın ve gücünü şimdi hissedin! Bu Paket şunları içerir: - Karakter - Lyoid - Altın Kart Bileti x5 *Satın alınması durumunda paket, geri alınamayan tek kullanımlık/tek kullanımlık oyun içi öğeler içerdiğinden iade edilemez. *Paket satın alındığında Mesaj Kutusuna gider. *Eğer Character Pass'iniz varsa, paketi açtığınızda Lyoid 50 Puanla değiştirilir.