3on3 FreeStyle - Jimmy Karakter Paketi
En büyük ve en güçlü Merkez geldi! İlk ve tek rock yıldızı, Jimmy! == Jimmy Karakter Paketi == Bu paket oyunda kullanılabilecek eşyalar içerir. Satın aldığınızda, tüm ürünler Mesaj kutunuza gönderilecektir. * Yeni Karakter - Jimmy - Altın paket bilet * 5 * Satın alırsanız, Jimmy Legendary Pack veya Jimmy Efficient Pack satın alamazsınız.