3on3 FreeStyle - Ginger Karakter Paketi
Mahkeme komutanı bir sonraki emri çağırmaya hazır! Onun muhteşem salya ve geçmek becerileri ile bir şans şansı! * Yeni Karakter - Zencefil - Altın Kart Bileti x5 * Satın alınırsa, Büyük Akış Takım Paketi veya Zencefil Verimli Paket satın alamazsınız. * Satın alındığında, oyun içinde sergilenebilir öğeler içerdiğinden iade edilemez.