3on3 FreeStyle – Giant G Character Pack
Dünyanın en akıllı varlığı Giant G ile tanışın! İçindeki canavarı uyandır ve mahkemeyi yönet! 3on3 FreeStyle'ın ilk canavar tipi karakterinin kilidini açın! Bu Paket şunları içerir: - Karakter - Dev G - Altın Kart Bileti x5 *Satın alınması durumunda paket, geri alınamayan tek kullanımlık/tek kullanımlık oyun içi öğeler içerdiğinden iade edilemez. *Paket satın alındığında Mesaj Kutusuna gider. *Eğer Character Pass'iniz varsa, paketi açtığınızda Giant G 50 Puanla takas edilir.